Saturday, March 26, 2011

Ekstra Bladet - Se frække Abbie i fiskenet

Den australske skuespillerinde Abbie Cornish, der er kendt fra film som 'Bright Star'. 'Candy' og 'Somersault' afslører sin indre forførerske i en fræk fotoserie i GQ Magazine, hvor hun er klædt i fiskenetsstrømper og push-up bh.

Den 28-årige skuespillerinde viser sin flotte figur i en Louis Vuitton bodysuit, en bh fra Victoria's Secret, strømper fra Wolford og sko fra Melissa.

Abbie, der netop har afsluttet optagelserne på sin nye action-film 'Sucker Punch, optrådte igår i talkshowet 'Jimmy Kimmel Live' i USA, hvor hun afslørede, at hun var tæt på at dø under optagelserne til en action-scene i filmen. Og hun blev mirakuløst reddet af noget så absurd som hendes hair-extensions.

- På et tidspunkt kom en af mine modspillere løbende mod mig med et gevær med påsat bajonet. Jeg skulle dukke mig for bajonetten, men var lidt for langsom, således at bajonetten ramte mig på siden af hovedet, siger Abbie og tilføjer:

- Det var et meget hårdt slag. Og jeg gik direkte i gulvet. Da jeg kom til mig selv, så jeg at blodet flød ned ad mit ansigt, fortæller Abbie om den dramatiske episode.

Senere fandt man ud af, at det var en metal-dimps, der holdt Abbie hair-extensions på plads, der havde mildnet stødet fra bajonetten.

- Det var min hair extensions, der reddede mit liv. Og jeg slap billigt fra ulykken med et lille ar, der ikke engang skulle syes, siger Abbie.

Abbie Cornish har også afsluttet optagelserne til Madonnas film 'W. E.', hvor hun spiller den kvindelige hovedrolle. Filmen fokuserer på det romantiske virkelige drama om affæren mellem King Edward VIII og den amerikanske skilte kvinde Wallis Simpson.

Source: http://ekstrabladet.dk

1 comment:

  1. Hvis I vil vide mere om film og download af film og torrents, så besøg min blog http://www.download-film-24-7.com
    Mvh Jon

    ReplyDelete